Scofferchef w sposób oczywisty nawiązuje do Masterchefa, z tą jednak różnicą, że wychwala pod niebiosa proste i niekoniecznie zdrowe potrawy. Przepisy są sprawdzone i autorka faktycznie je poleca. Jednakże gotowanie ze Scofferchefem pełne jest ironii i kpiny z co bardziej udziwnionych potraw. Blog adresowany jest też do osób poszukujących ciekawych informacji kulinarnych z kraju i ze świata.

wtorek, 3 stycznia 2017


Drodzy Czytelnicy, mili Goście! Witam Was szyderstycznie w Krainie Rozkosznych Podniebień. Nauczymy się dzisiaj jak przyrządzić karmelizowaną cykorię z kolendrą, lodami miętowymi i musem łososiowym w sosie czekoladowo-kawowym. Oczywiście wszystko spryskane delikatną mgiełką cytrusowo-fiołkową.
Stop!
Wybaczcie, ale nie jestem wyznawcą zasady "w żołądku i tak ciemno". Dla mnie danie musi być smaczne, ale też proste i pozbawione niezidentyfikowanych składników. I nie zgadzam się na żadne związki warzywno-owocowe. Ponadto wykrzykuje swoje barbarzyńskie NIE dla wszelkich połączeń słono-słodkich. Brr kaczka nadziewana morelami. Niestety stety jestem prostakiem kulinarnym. Aczkolwiek jeśli chodzi o proste potrawy to prawdziwy ze mnie koneser. Co więcej? Lubię wiedzieć i widzieć co jem. Nie zjem niczego co ma dziwną konsystencję, niezbyt ładnie pachnie bądź po prostu nieapetycznie wygląda. Moje motto smakosza najwyraźniej podziela moje obawy.

Jeśli coś wygląda jak breja, zazwyczaj też tak smakuje.

Naprawdę głębokie… Cóż, nie przynudzam zatem i zapraszam wszystkich zainteresowanych do gotowania ze Scofferchefem!

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Popularne Posty

Translate

Obsługiwane przez usługę Blogger.